План науково-просвітницьких заходів на листопад 2017 року

Найсвіжіші новини:

У випуску № 21(116) «Новини науки і техніки» розділу «Новини» читайте: про співробітництво у сфері науки і техніки України і США, українську куртку трансформер, найпотужніший квантовий комп’ютер, найвищу вітряну електростанцію в світі, на якому боці спати, відкриття «планети-монстра», супербактерії та антибіотики, хто може знищити людство, «Забуті імена» (продовження).

Шендеровський

Дорогий Василю Андрійовичу!

Товариство «Знання» України сердечно вітає Вас, відомого українського вченого в галузі теоретичної фізики, невтомного громадського діяча, ґрунтовного дослідника історії української науки і техніки. Ви протягом останніх десятиріч відкрили багато імен вчених, незаслужено замовчуваних раніше, зарекомендували себе як активний сіяч наукових знань, автор понад 700 наукових і науково-популярних публікацій, понад 150 радіопередач про українських учених. За видатний внесок у науково-просвітницьку діяльність Товариства «Знання» України Ви нагороджені Почесною грамотою Товариства «Знання» України.

Якнайщиріше бажаємо Вам, шановний Василю Андрійовичу, талановитому науковцю, палкому патріоту України, літописцю українських наукових досягнень, діяльному ветерану Товариства «Знання» України, здоров'я з роси й води, незламної волі у боротьбі за розвиток і утвердження української держави, родинного благополуччя, намріяного щастя, Божої благодаті, нових творчих звершень на благо рідної Вітчизни!

З глибокою повагою