drap

Дорогий Євгене Михайловичу!

Від Ваших колег у Товаристві «Знання» України, НАПН України, Університеті сучасних знань сердечно вітаємо Вас з 60-річчям! Щиро вдячні Вам за Вашу благородну, високопрофесійну, невтомну діяльність у Федерації профслілок України щодо захисту корінних соціальних прав та інтересів трудящих країни! Талант душі Ви щедро віддаєте науково-просвітницькій і освітній діяльності, поширенню наукових знань, вшануванню творчої спадщини українського генія Тараса Григоровича Шевченка, національно-патріотичному вихованню молоді, зміцненню духовної міці Вітчизни! Хай благословиться Вам на добре здоров’я, родинний достаток, намріяне щастя! Подальшої невичерпної снаги Вам, мирного неба, нових звершень в ім’я розвитку рідної України!

З повагою -

Президент Товариства «Знання» України,

президент НАПН України, академік НАН України

В.Г.Кремень

Голова правління Товариства, президент

Університету сучасних знань, член-кореспондент

НАПН України, доктор філософських наук, професор

В.І.Кушерець

Учений секретар Товариства, письменник,

заслужений журналіст України

В.Ф.Василашко

25.05.2020 року

Приємно, що День вишиванки в Україні стає доброю традицією. Це одне з народних свят, які відзначають не за примусом, а за покликом душі, з великою шаною та почестями щодо наших давніх святинь. Вишиванка – символ України, який для нас є надто дорогим. Адже вона, вишиванка, є ознакою Батьківщини, дзеркалом української душі, нашою гордістю. В ній міститься та історія та те культурне надбання українців, які притаманні лише нашому народу!

97458196 1401250093400977 5600325822826151936 nВельмишановний Володимире Іларіоновичу!

Радо приєднуюмось до привітань, висловлених Вам академіком НАН України, президентом Товариства "Знання" України Василем Григоровичем Кременем з нагоди Вашого 70-річчя! Щиросердно вітаємо Вас як талановитого педагога, мудрого віце-президента і головного ученого секретаря НАПН України, невтомного сіяча наукових знань з ювілеєм! Вдячні за багаторічну активну співпрацю в освітній і науково-просвітницькій діяльності, за те, що Ви завше підтримуєте наше Товариство, його Університет сучасних знань! Сердечно зичим Вам, дорогий Володимире Ілаліоновичу, доброго здоров'я, подальшої невичерної енергії, бажаного родинного щастя, світлого, мирного неба, нових творчих звершень на благо рідної України!

З повагою -

Василь Кушерець,

голова правління Товариства "Знання" України,

член-кореспондент НАПН України,

доктор філософських наук, професор

Василь Василашко,

учений секретар Товариства "Знанни" України,

заслужений журналіст України.

17.05.2020 року.

krem vit

Шановні науковці й освітяни!

Від Національної академії педагогічних наук і від мене особисто прийміть щирі вітання з нагоди Дня науки!

Розвиток науки, ефективне використання результатів наукової діяльності, впровадження новітніх технологій сприяє не лише економічному зростанню держави, а й є запорукою її справжньої незалежності й перспективи розвитку на майбутнє. Інноваційність і самовіддана праця науковців, а серед них і науковців-психологів і педагогів, їхня готовність відповідати на виклики сьогодення і спрямовувати свої зусилля на поглиблення наукових досліджень, інтеграцію науки і освіти, формування інтелектуально орієнтованої економіки утвердить авторитет України серед провідних країн світу.

Шановні колеги, друзі! Дозвольте засвідчити свою повагу до всіх учених і висловити слова вдячності кожному за невтомну творчу працю, без якої важко уявити сильну державу з ефективним стабільним виробництвом і високим рівнем духовності.

Зичу Вам міцного здоров’я, щастя, творчої наснаги, сил та енергії для подальшої наукової діяльності, нових професійних звершень та успіхів на благо України!

Василь Кремень,

президент НАПН України,

президент Товариства «Знання» України,

академік НАН і НАПН України

96784404 1680168998788283 2411372232577122304 n

Шановна Ольга Юріївна Храмцова!

Від президії Товариства «Знання» України, Університету сучасних знань, від усіх освітян і сіячів знань щиро вітаємо Вас як директора Херсонського планетарію Товариства, славний колектив планетарію з 60-річчям від дня його заснування!

Ваш планетарій добре знаний у Товаристві «Знання» України, на Херсонщині і на півдні України як невтомний сіяч наукових знань з астрономії, про планету Земля і Всесвіт, про вагомий внесок українців в дослідження Комічного простору. Поліпшенню астрономічних знань сприяє ваша співпраця з Київським планетарієм Товариства.

У день ювілею сердечно бажаємо Вам, працівникам Херсонського планетарію невичерпної наснаги, нових, великих успіхів у поширенні астрономічних знань! Мирного неба і щастя вам, друзі, на довгі роки!

З повагою –