Друк
Перегляди: 6344

Ми не гонимось за першістю, але 30 червня розпочинаємо в Університеті сучасних знань набір на 1-ші в Україні освітні програми нового покоління: нейрооблік, інвест кебети, бізнес право, діджиталізація бізнесу (освітній програмі рік).

100873419 2945287102251925 7320144871195410432 n

Упродовж наступного десятиліття близько 1,2 мільярда молодих людей віком від 15 до 30 років вийдуть на ринок праці. Із них роботу отримають - за наявних нині засобів – близько 300 мільйонів. Що ж ми запропонуємо решті молоді – десь мільярду осіб? Думаю, це один із найбільших викликів, якщо ми хочемо їм забезпечити спокійний розвиток і надію (Мартті Ахтісаарі, президент Фінляндії 1994-2000 роки, лауреат Нобелівської премії).

Наразі у багатьох куточках світу державні системи освіти переживають кризи. США, Англія, Швеція, Норвегія та Франція – це лише деякі з-поміж розвинених країн, де перед державною освітою постає дедалі більше викликів.

Ще зовсім недавно, на зламі тисячоліть глобальна картина освіти була зовсім іншою, ніж тепер. У багатьох країнах і регіонах люди вірили, ніби їхні освітні системи найкращі у світі. Чималі фінансові інвестиції в національні освітні реформи, давали державам надію на провідні позиції в державних рейтингах.

Водночас започаткувались системи освіти, які розбудовували рівність і справедливість можливостей. Такі держави не прагнули опинитися серед найкращих у світі, а натомість старались запропонувати все найкраще дітям та їхнім батькам. Іронія в тому, що досі жодній із країн, які прагнули бути найкращими, не вдавалося такою стати, а жодна з нинішніх найуспішніших освітніх систем ніколи не гналася до вершини.

Несподівано для всіх передові освітні результати показали такі країні як Фінляндія, Корея, Канада, Японія, та Сингапур. При розробці та впровадженні освітніх програм в Університеті сучасних знань ми орієнтувалися на кращі ідеї педагогічних інновацій та освітні практики, ми підібрали не лише викладачів академічної науки, але й практиків, коучів, спікерів та роботодавців.

Ми не ставимо за само ціль стати кращим бакалавратом чи магістратурою країни - наша ціль - дати все саме краще, що є в царині освіти нашим здобувачам.