Дослідники Лондонського Міського Університету, Університету Карнегі Меллон та Університету Бокконі попереджують: розміщення фотографії нового автомобіля в Facebook - не кращий спосіб розділити свою радість.

За словами вчених, люди, які діляться позитивною інформацією хочуть сподобатися навколишнім. Проте часто виникає протилежний ефект. Розповідаючи іншим людям гарні новини, ми переоцінюємо вірогідність їх позитивної реакції і недооцінюємо негативної. Насправді, багатьом не подобаються чужі успіхи.

Повідомлення в Fasebook про такі речі, як коштовна відпустка, новий будинок, автомобіль або щасливі відносини, часто спричиняє завидки в користувачів, які звикли спостерігати за чужим життям. Такі новини навіть можуть стати причиною депресії. Між тим, багато людей розміщують у соцмережах інформацію тільки про позитивні аспекти свого життя. Треба пам'ятати про це і не намагатися заздрити іншим (http://nastroenie.com.ua/news/74594.html).